Hanked ja konkursid
Rapla Varahaldus kuulutab välja pakkumise Rapla keskväljaku turupaviljonide rendile andmiseks.
Rendile andmiseks on pakkuda kaks sooja paviljoni ja üks külm paviljon.
Oodatud on eelkõige paviljonide pikaajalisele rendile võtjad. Pakkumisi ootame rendiperioodile kahest kuust kuni ühe aastani. Kui ühele paviljonile on mitu soovijat, siis leping sõlmitakse pakkujaga, kes pakkus eelkõige pikemat rendiperioodi ja ka alghinnast kõrgemat kuurenti.
Täpsemalt saab lugeda enampakkumise juhendist.
Rendilepingu projekt
Pakkumuse tabel paviljoni rentimiseks esitada digitaalselt allkirjastatuna hiljemalt 24. aprillil kell 15:00, e-posti aadressil rvh.pakkumused@varahaldus.rapla.ee
Kõik lisaküsimused on oodatud. Ülar Kohari 5559 8290 või info@varahaldus.rapla.ee.
Vaata turuinfot ka veebist https://raplaturg.ee/ ja Facebookist
Rapla Vallavalitsus annab rendile Rapla Kultuurikeskuses asuva kohviku Hollivuud ruumid
Rapla Vallavalitsus kuulutab välja enampakkumise Rapla vallale kuuluvate Rapla Kultuurikeskuses asuvate kohviku Hollivuud (asukoha plaan lisatud) ruumide rendile andmiseks perioodiks 01.05.2025–30.04.2030.
1. Rendipinna kirjeldus:
1.1. Rapla linn, Tallinna mnt 17a asuv kinnistu, kinnistusraamatu registriosa number 3418237, katastritunnus 67001:007:0024.
1.2. Rentniku ainukasutatav rendipind on 128,6 m² ja ühiskasutuses 94,5 m².
1.3. Ruumid on ehitatud kohviku ruumideks (ümberehitamine ei ole lubatud).
2. Konkursil osalemise tingimused:
2.1. Pakkumise hind – ainukasutuses olevate ruumide rendihinna pakkumine esitatakse eurodes m² kohta kuus. Ainukasutuses ruumide rendi alghind on 6,25 eurot ühe ruutmeetri kohta kuus. Ei sisalda kõrvalkulusid (vesi, kanalisatsioon, elekter, jäätmevedu, küte, interneti püsiühendus jms). Ühiskasutatavate ruumide eest tasutakse vaid kõrvalkulusid.
2.2. Pakkujal on kohustus tutvuda renditavate ruumidega. Ruumidega tutvumiseks on kontaktisik Rapla Kultuurikeskuse juhataja.
3. Pakkuja peab arvestama:
3.1. kohviku nimi peab säilima;
3.2. tööaja planeerimisel kultuurikeskuse sündmustega (valmisolek teenindada väljaspool kohviku lahtiolekuaega etendusi, kontserte, kinoseansse jne);
3.3. rentnikul ei ole õigust anda rendipinda teistele isikutele kasutusse ilma rendileandja kirjaliku nõusolekuta.
Pakkumisest võivad osa võtta kõik füüsilised ja juriidilised isikud, kellel on õigus sõlmida vastavaid rendilepinguid.
Pakkumised tuleb saata hiljemalt 22.04.2025 kell 12.00 Rapla Vallavalitsuse e-postile pakkumused@rapla.ee märksõnaga „Kohvik Hollivuud".
Pakkumiste avalik avamine toimub Rapla Vallavalitsuses (Rapla linn, Tallinna mnt 14, III korrus, ruum 320) 22. aprillil 2025 kell 12.30. Pakkumiste avamise kohta koostatakse protokoll.
4. Pakkumine peab sisaldama vähemalt järgmist informatsiooni:
4.1. pakkuja nimi, äriregistrikood, asukoht;
4.2. ruumide ning köögi- ja kohvikuinventari eest eraldi näidatud ühes kuus pakutav rendisumma eurodes (koos käibemaksuga);
4.3.visioon kohvikuteenuse pakkumisest (sh näidismenüü kohvikus pakutavast, nägemus keskväljaku kohviku terrassi kujundusest ja kasutamisest, planeeritud kohviku lahtiolekuajad, personali riietus, plaanitavad tegevused kohvikus jm);
4.4.eelnev kohvikuteenuse osutamise kogemuse kirjeldus;
4.5. aeg kohviku avamiseks;
4.6. tõend maksuvõlgnevuste puudumise kohta;
4.7. pakkumise esitaja allkiri.
5. Parima pakkumise väljaselgitamine:
Pakkumise võitja selgitamisel hinnatakse pakkumisi 100 punkti skaalal, millest visioon moodustab 40% (40 punkti), pakkuja eelnev kogemus 10% (10 punkti), ruumide rendihind ning köögi- ja kohvikuinventari rent 30% (30 punkti) ja võimalik kohviku avamise aeg 20% (20 punkti).
Rapla Vallavalitsus teeb otsuse ruumide rendile andmiseks hiljemalt 28.04.2025 ning sellest tulemusest teavitatakse kõiki pakkujaid kolme tööpäeva jooksul.
6. Lepingu sõlmimise eeldused
Enne lepingu sõlmimist tasub enampakkumise võitja kahe kuu rendisumma rendile andja arveldusarvele. Summa tasaarvestatakse viimase rendi ja kõrvalkulude arvega (edaspidi rendiarve).
7. Rendilepingu olulised tingimused:
7.1. Rendilepingu tähtaeg on 5 aastat;
7.2. lisaks rendi maksmisele peab rentnik kandma ruumide kasutamisega seotud kulusid (kõrvalkulud). Kõrvalkuludeks on tasu rendileandja või kolmanda isiku teenuste ja tegude eest, mis on seotud ruumide kasutamisega, s.h seotud halduskulud ja koormised (sh elekter, jäätmed, valve, koristuskulud, hooldusremont, seadmete paigaldus jm).
7.3. rentnik vastutab kinnistul toimuvate tegevuste ohutuse eest;
7.4. renti ruumide kasutamise eest hakatakse tasuma igakuiselt kasutamisele eelneva kuu eest esitatud arve alusel.
7.5. Kõrvalkulud tasutakse igakuiselt vastavalt eelmise kuu tarbimisele ning see lisatakse rendiarvele;
7.6. rendileandjal on õigus rendileping erakorraliselt üles öelda, kui rentnik ei võta rendilepingus sätestatud tingimustel kasutusse ja pooled ei ole tingimuste muutmises kirjalikult kokku leppinud;
7.7. rendileandjal on õigus rendileping ennetähtaegselt kirjaliku avaldusega üles öelda, kui selleks on mõjuv põhjus. Mõjuva põhjusega on tegemist eelkõige juhul, kui kõiki asjaolusid arvesse võttes ja mõlema poole huvisid kaaludes ei või oodata, et rendileandja jätkaks rendilepingu täitmist kuni rendilepingu tähtaja möödumiseni. Muuhulgas on mõjuvaks põhjuseks alljärgnev:
7.7.1. rentnik on andnud ruumid allrendile ilma rendileandja kirjaliku loata;
7.7.2. rentnik võlgneb rendi või kõrvalkulude eest summa, mis ületab 2 kuu eest maksmisele kuuluva rendiarvega (sh rendi või kõrvalkulude summa);
7.7.3. rentnik teostab ruumides ümberehitusi, mis on rendile andjaga kooskõlastamata;
7.7.4. rendile andja vajab ruume avalikes huvides.
7.8. Rendile andja ei hüvita rentnikule investeeringut, mis on tehtud ruumide korrashoiu eesmärgil ja on rendile andjaga kooskõlastamata.
Täpsustavate küsimuste esitamiseks ja renditavate pindadega tutvumiseks pöörduda Rapla Kultuurikeskuse juhataja Age Rebeli (e-post: age.rebel@raplakultuur.ee; tel: +372 529 0853) poole.
***************
Rapla valla hanked E-riigihangete keskkonnas
Tööpakkumised leiad siit.
Rapla Vallavalitsuse 2025. hankeplaan